Outfit

Daar ben ik weer!
Vandaag een outfitpost voor jullie, wat lang geduurd heeft. Gisteren ging ik foto’s maken met Isabelle (voor wie haar nog niet kent, dat is mijn beste vriendin). Ze heeft sinds een tijdje een eigen camera, dus dat betekent heel veel foto’s maken. I’m gonna show you guys!

image

image

image

image

Verder heb ik heel erg van de zon genoten, de zonnebrillen kunnen weer opgezet worden! Nu heb ik ook vakantie, dus ik ben helemaal happy.

How’re you?
X Daniëlle

Croptop: Forever 21
Jeans: Edc
Schoenen: Dr. Martens
Tas: H&M
Jack: The Sting
Zonnebril: Rayban

2 thoughts on “Outfit

Geef een reactie

