Kledinginspiratie We Heart It

Heey allemaal!
Ten eerste gelukkig nieuw jaar!
Ja het is weer heel erg lang geleden dat ik wat geüpload heb, excuses. Ik moet weer eens actief gaan worden! Blijf up to date :).

Vandaag heb ik een artikel over We Heart It. En nee dit is niet gesponserd ofzo, dit wilde ik graag zelf schrijven!
Ik sta namelijk soms heel erg lang voor mijn kledingkast, omdat ik maar niet weet wat ik aan moet doen. Oftewel, geen inspiratie.

Ik denk dat we dit allemaal wel eens mee maken.
Dan moet je ergens inspiratie vandaan halen. En wat mij heel erg helpt is We Heart It.

Even voor degenen die We Heart It niet kennen. Het is een app waar je een zoekwoord of zoekwoorden in moet typen en dan allemaal plaatjes tevoorschijn komen, die je dan kunt ‘harten’ (oftewel ‘liken’) en dan krijg je het in je verzameling geharte plaatjes.
Erg leuk. Maar ook erg inspirerend.

image

Waar het mij vooral dus bij helpt is bij kledingsetjes maken. Bijvoorbeeld: ik heb soms best moeite met het combineren van overknee socks. Oke. Even We Heart It erbij pakken. Tadáá.

image

Dan komen dit soort leuke plaatjes erop. En geloof me, dat werkt echt!
Ik zie nu dat het bijvoorbeeld erg leuk kan staan bij een LBD. Bedankt We Heart It!
Ik moet wel eerlijk zeggen, je krijgt er erg veel zin van om goed te gaan shoppen, hahaha!

image

Behalve kleding heb je nog veel meer leuke afbeeldingen op We Heart It. Bijvoorbeeld leuke quotes, foto’s van je idool, noem het maar op.

Natuurlijk kun je ook Google afbeeldingen gebruiken, of Tumblr. Maar ik vindt We Heart It het makkelijkst!

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!
Zie jullie snel weer! Xxx.

We Heart It is gratis verkrijgbaar in de Appstore en Playstore.

Geef een reactie

