Tumblr Inspired Room

Heey allemaal!! Vandaag weer een nieuwe post na lange tijd.
Ik verander mijn kamer heel vaak, maar nu wilde ik er iets meer moeite voor doen. I let you see!

image

image

Ja daar hangt hij. Ed Sheeran. Ik hou echt van die man, zijn muziek en zijn persoonlijkheid. En zijn uiterlijk is ook niet mis vindt ik stiekem, hahaha. Hij hangt mooi op mijn kamer. De foto is zelf bewerkt trouwens.

image

Hier een mooie lijst met allemaal leuke plaatjes en foto’s. Van internet, maar ook uit tijdschriften. Typisch Tumblr.

image

image

Lichtjes everywhere! Geeft een hele gezellige sfeer. Perfect voor deze (aankomende) tijd van het jaar. En Starbucks, ja eh, wie vindt dat nou niet geweldig. Ook heel Tumblrachtig.

image

Collages kan je op heel veel apps doen, ik doe het zelf met PicsArt. Even uitprinten, ophangen en klaar is kees. Dit is een herfstige collage, geeft ook veel sfeer.

image

En een herfst tafel kan bij mij niet ontbreken. Neem een schaal, leg daar wat decoratie op, wat kaarsen en ik heb nog een lief vogeltje en dan ben je klaar. Perfect Autumn!

En dat was het alweer, als jullie willen weten waar ik een bepaald item vandaan heb kun je dat gerust vragen!
Lots of love, me.

Geef een reactie

