Shoplog Amsterdam!

Hooi allemaal!!
27 september was ik in Amsterdam met Isabelle en ik heb genoten! En ook best veel gekocht (voor mijn doen, maarja ik had gespaard).
Ik weet het het komt echt veel te laat aan, het is inmiddels oktober guys! Het heeft gewoon tijd nodig.
Ik had onder anderen wat make-up gekocht maar ik had echt geen tijd om dat allemaal op de foto te zetten. Daarom laat ik alleen maar de kleren zien in een paar outfits. Sommige dingen had ik al in huis, ik vertel alleen wat de nieuwe dingen zijn. Hope you enjoy!

image

Een cute outfit! Alleen de cardigan is nieuw.
Die komt van H&M en was 19,99 .

image

Ik hoop dat jullie het goed kunnen zien? De croptop met een print van Londen en de highwaisted bordeaux broek zijn allebei van de Forever 21.
De broek was 14,95 .
De croptop was 12,50 .

image

Hiervan heb ik alleen de flanel nieuw. En ohja, hahaha die vlinderstrik is eigenlijk ook nieuw als cadeautje voor mijn broertje. Maar voor de foto vond ik hem er wel leuk bij passen :).
De flanel komt van The Sting, 25,- .
De vlinderstrik is van Hema, 5,- .

Het lijkt echt alsof ik nou heel weinig heb gekocht!! Wat stom zeg.. Nou ja. Ik zal even vertellen wat voor make-up ik verder nog heb gekocht dan weten jullie dat ook ik heb er alleen geen foto’s bij.
Make-up:
-eos lipblasem, Urban Outfitters, 8,-.
-Catrice Colour Correcting mattifying powder, Kruidvat, 4,95.
-Essence Stay All Day concealer, Kruidvat, 2,59.
-BB cream kwast, H&M, 6,99.

Tot slot nog wat foto’s van Amsterdam!

image

image

image

Dat was het dan! Doeii xxx.

4 thoughts on “Shoplog Amsterdam!

Geef een reactie

