#OOTD 3

Heey everybody! Vandaag een nieuwe outfit. Stiekem is het niet de outfit die ik vandaag gedragen heb, ik heb hem net bedacht. Maar ik vond hem zo leuk! Heb net een nieuwe broek gekocht en heb een nieuw sweater uit Italië, dus dat moet ik even laten zien!

image

Een collage. Ik heb deze eigenlijk gemaakt voor een app: Lookbook. Kennen jullie dat? Echt geweldig. Je kunt er steeds outfits op zetten en zo krijg je een superlookbook. Je kunt mensen volgen en hun jou. Heel inspirerend. Echt een aanrader!! (Voor Android en Appstore.)

Ahw ik ben echt verliefd op mijn sweater. Ik vond hem in de uitverkoop van de Bershka. Liefde! En hij is lekker warm. Snap echt niet dat ze hem weg doen, maarja, jackpot voor mij!

Wat vinden jullie van madeliefjes?
Xxx

Sweater-Bershka
Jeans-H&M
Spijkervest-Silver Creek
Ketting-H&M

2 thoughts on “#OOTD 3

Geef een reactie

