How to: fruitwater!

Heey allemaal! Ten eerste sorry voor dat ik een tijd geen artikels geschreven heb, daar moest verandering in komen! Er is nog een Favorieten mei aan het downloaden op Youtube, ik laat het horen als ‘ie erop staat.
Maar nu: voor het eerst een recept op mijn blog!
Wat is er nou leuker dan een smoothie? Super zomers. Maarre… Ik lust het niet. Maar ik heb wel iets anders! Niet super bijzonder ofzo, maar ik dacht: “Leuk om te delen!”.
Het is fruitwater. Fruitwater? Ja fruitwater. Het zit namelijk zo dat ik een filmpje op een randomkanaal zag, en ik wou het zelf ook proberen. Helaas hadden we geen muntblaadjes, maar dit is prima!

image

Fruitwater is water met fruit en kruiden, maar in dit geval ook groente.

image

image

Eigenlijk heb je er maar heel weinig voor nodig. Namelijk
-water
-een flesje
-komkommer
-citroen of citroensap
-eventueel muntblaadjes
-en je kan er een volledig eigen smaak van maken!
Wat ik met het laatste bedoel is, dat dit is wat ik lekker vindt. Misschien vindt jij watermeloen of ananas lekkerder erin. De ander weer peer of kiwi. Maak er je eigen drankje van! Dit is mijn versie, nu ga ik laten zien hoe ik het maak.

image

image

1. Doe water in het flesje.
2. Snij een paar plakjes komkommer en citroen. Als je geen citroen hebt kan je er ook citroensap in doen, net zoals ik. Maar echte citroen ziet er leuker uit 🙂
3. Doe de komkommer en citroen(sap) en de eventuele muntblaadjes erin. Ik heb geen muntblaadjes, want die hadden we niet. Maar het is niet dat dat per se moet.
4. Goed schudden!
5. Drinken maar.

image

Water is lekker en gezond, maar als je het nog lekkerder wilt zou ik dit zeker aanraden! En zoals ik al zei: maak er je eigen superlekkere zomerdrankje van!

Doei xxx ♡

3 thoughts on “How to: fruitwater!

Geef een reactie

