Look of the day

Haai iedereen! Vandaag laat ik mijn look of the day zien. Hij is simpel maar toch heel mooi.

image

Het zier er best prinsesachtig uit, niet per se mijn bedoeling ofzo hoor, haha.

image

Ik heb als oogschaduw Camel met in de arcadeboog Topaz uit het In The Buff pallette gebruikt.
De mascara is van Etos.

image

Mijn lipstick is van Essence in 07 Natural Beauty.

image

Ik heb een bloemankrans in mijn haar gedaan en er aan de linkse kant wat plukjes omheen gedaan.
Het rechtse deel heb ik laten hangen en gekruld. Een paar plukjes aan de voorkant bij mijn pony ook.

image

Dan is dit mijn uiteindelijke look. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Xxx

2 thoughts on “Look of the day

Geef een reactie

