Toch geen miskoop? (OOTD #2)

Heey everybody!!
In mijn Primark shoplog had 8k jullie verteld over mijn jurkje, waar ik niet zo heel erg blij mee was. Ik vond de bovenkant een beetje ouderwets. Maar ik heb er wat beter naar gekeken en ik vindt hem toch best leuk! Ik zou hem niet snel naar school dragen, maar op een zondag met lekker weer als deze of als ik op vakantie ga wel!
Ik laat hem in mijn outfit of the day zien.

image

image

image

image

image

image

Nog een fijn weekend! Xxx

2 thoughts on “Toch geen miskoop? (OOTD #2)

Geef een reactie

