Eye of the day

image

Heey allemaal! Vandaag laat ik mijn eye of the day zien.
Eerst heb ik oogschaduwbasis gebruikt van Essence (I love stage).
Daarna heb ik de derde kleur aangebracht van het All About Nude pallette van Catrice op het hele ooglid. 
Dan in de arcadeboog de vijfde kleur, die kleuren heb ik geblend.
Toen kwam de eyeliner (Essence eyeliner pen extra longlasting) en daarmee heb ik ook een wing gemaakt. Eindelijk ging hij goed! Vast herkenbaar?  😉
Toen heb ik mijn wimpers gekruld en als aller laatste zwarte mascara van Etos (X-tra Black volume mascara waterproof).

Dat was mijn eye of the day. Doei xxx

2 thoughts on “Eye of the day

Geef een reactie

