Collective Haul!

Heey allemaal!
Vandaag heb ik een Collective Haul voor jullie. Ik ben pas wezen shoppen en vandaag ook in Utrecht, dus ik laat nu alles zien! Het is best veel dus ik doe het niet op volgorde van beauty, fashion en care maar alles door elkaar.

image

Bij de Tedi heb ik deze handige opklapbare borstel. Handig voor school of voor een dagje weg. Hij kostte 1,-.

image

De babylips Hydratate. Hier komt zeker een review van, want hij helpt echt. Deze kostte 3,50 bij Kruidvat.

image

Etos diep reinigende gezichtsscrub. Kostte 3,79.

image

I love…Lemons&Limes lipbutter. Ruikt heerlijk! Gekocht bij Douglas voor 2,-.

image

Een wimperkruller. Werkt heel goed! Ik heb het bonnetje hier niet meer van, maar hij kostte ongeveer 1,- en ik heb hem gekocht bij de action.

image

Cotton wattenstaafjes. Altijd handig ;). Kostte 0,32 bij Kruidvat.

image

Een kwastenset van Hema. Was afgesprijsd naar 3,-.

image

Een push-up panty van Hema (niet dat hij per se push-up moest zijn). Kostte 7 euro en nog wat cent, maar er ging 20% korting van af.

image

Een leuke toilettas van Kruidvat. Kostte 3,-.

image

Een mooie bloemenkrans met oranje rozen erop. Kostte 3,95. Ik weet helaas niet meer hoe de winkel heet waar ik hem heb gekocht, sorry.

image

Schoenen gekocht bij Invito. Ze hebben een pastel geel en oudroze print. Die waren afgesprijsd naar 20,-. Koopje!

image

Een top met Pink Flamingo erop. Gekocht bij Pull&Bear voor volgens mij 10,-.

image

Een herbruikbare Starbucksbeker. Gekocht bij Starbucks voor 1,50.

image

Een donkergroene skaterskirt. Gekocht bij America Today voor 25,-.

image

Een croptop (de ketting hoort er niet bij) gekocht bij Zara voor 9,95.

Dit was alles. Doei xxx

2 thoughts on “Collective Haul!

Geef een reactie

