Outfit Of The Day (OOTD) #1 (laagjes)

Heey! Vandaag laat ik mijn Outfit Of The Day zien. Ik laat hiermee ook gelijk zien hoe je laagjes moet maken. Dit heb ik ook al een keer op Blogspot gedaan, maar dan met een andere outfit.
We beginnen met de eerste laag.

image

Laag 1

Hier heb ik ten eerste gewoon een bruine panty aan, en een short met een smal bruin riempje. Daarboven heb ik een legergroen top aan (H&M).

image

Laag 2

De 2e laag. Over mijn top heb ik een pastel geel blouse aan getrokken.

image

Laag 3

Over het blouse heb ik een spijkerblouse met witte sterren aangetrokken (Coolcat).
image

Nu nog een ketting (Six) en de outfit is helemaal af!

Het doel van kledinglaagjes is dat als het warmer wordt je een laag uit kan trekken, en als het kouder wordt weer aan. Maar toch blijf je er fabulouse uit zien!

image

Dit was mijn OOTD. Doei xxx

2 thoughts on “Outfit Of The Day (OOTD) #1 (laagjes)

Geef een reactie

