Favotieten April

Hey allemaal! Het is inmiddels al Mei en ik dacht: “Laat ik mijn favorieten van April maar eens zien!”. Dus dat ga ik doen! Er zitten beauty, fashion en lifestyle dingen bij.
Van beauty zijn dit mijn favorieten:
-De Vaseline Aloe Vera. Hij werkt goed en ruikt heerlijk.
-De Essence natural concealer. Werkt prima tegen wallen.
-De Etos Colour Balm in de oranje kleur. Werkt fijn en het is een prachtige kleur voor de lente.
-De Essence big bright eyes in de kleur 01 higlight it…nude. Ik zie er frisser mee uit, een goeie highlighter!

image

Fashion favorieten:
-Een grijs T-shirt van Outfitters Nation met groene letters erop.
-En een grijze denim broek van de H&M.

image

Lifestyle favoriet:
-De film Frozen! Een hele leuke, mooie film.

image

Dat waren mijn favorieten! Doei xx

2 thoughts on “Favotieten April

Geef een reactie

