Review W7 In The Buff pallette

Haai iedereen! Sorry, deze review had gisteren al op mijn blog moeten staan, maar ik had even geen tijd. Maar nu wel!
Het W7 In The Buff pallette lijkt heel erg op het bekende Naked pallette van Urban Decay. Alleen dat pallette is niet in mijn buurt te koop, het kan wel besteld worden. Maar ik bekijk het liever in het echt. Bovendien kost dat pallette 50,- ! Ik heb niet zoveel geld over voor een oogschaduwpallette.
Gelukkig was daar het W7 pallette die een stuk goedkoper was! En ik vindt het een heel fijn pallette.

image

De voorkant

De voorkant ziet er mooi uit. Lijkt behoorlijk op het Naked pallette. Behalve de naam dan. Maar de kleuren en de grootte zijn ongeveer hetzelfde.

image

De achterkant

Op de achterkant staan de namen van de kleuren.

image

De kleuren

De kleuren zijn van links naar rechts: Buff, Camel, Sand, Dust, Chocolate, Topez, Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder en Onyx.

image

De binnenkant

image

Swatches!

Alle kleuren zijn nude. Bijna allemaal bruin. Daar hou ik van :).
De pigmentatie is goed. Alleen de eerste kleur Buff vindt ik niet goed, je ziet er echt niks van.

Het is een super fijn pallette, ik raad deze aan!

W7 In The Buff pallette is te koop bij Op=Op shops

2 thoughts on “Review W7 In The Buff pallette

Geef een reactie

