Lookbook dagje lente

Vandaag laat ik mijn lookbook van vandaag zien.
Ik was samen met mijn beste vriendin (die ook een blog heeft) naar de stad. Het was heel gezellig en we besloten foto’s te maken voor een lookbook!
En hier is dan het resultaat.

image

Hier heb ik even een tas van mijn vriendin geleend. Die heeft ze bij de Primark gekocht.

image

image

En hier leen ik een super schattige toilettas van mij  vriendin met een uiltje erop. Ik gebruik hem daar als clutch. Die heeft ze ook bij de Primark gekocht.

image

Mijn rugzak van Primark.
Ik weet niet meer waar de panty vandaan komt maar die kun je bij heel veel winkels vinden.

image

Mijn mintgroene armbandje heb ik gekocht bij een sieradenwinkeltje in CenterParcs de Eemhof.
Het vest is van Ichi.

image

Mijn Vans zijn nep en komen van de Hema.
Het shortje is van de Zara.

image

Mijn T-shirt is van het Merk Scotch&Rebelle.

Dit was mijn lookbook, ik hoop dat jullie het leuk vonden! X

2 thoughts on “Lookbook dagje lente

Geef een reactie

