Review Starbucks Coffee

Haai allemaal! Vandaag ga ik een review doen over… Koffie? Ja echt! Niet zomaar koffie, maar Starbucks koffie!
Ik ben dol op Starbucks. Jammer genoeg woon ik in een dorp waar ze dat niet hebben. Dus ik verheug me er altijd op als we er naar toe gaan.

image

Ik vindt het logo al leuk. Toch snap ik hem niet helemaal. Het is toch een zeemeermin die in het midden staat? Is die staart door midden geknipt ofzo? Nou ja, het is wel een leuk en herkenbaar logo. 😉

image

Het leuke is dat je in de supermarkt wel gewoon ijskoffie kan kopen van Starbucks. In een beker, maar ik had ook wat gezien in een fles. Ik weet zoiezo dat je van die bekers 3 verschillende smaken hebt. Ik nam Seattle Latte.
Het is echt verrukkelijk. Ik heb nog nooit koude koffie genomen, maar ik vindt het erg lekker. De smaak is niet heel sterk, er zit volgens mij best veel melk in.
Deze koffie kan ik zeker aanraden! Hij kost 1,79 en ik heb hem gekocht bij Albert Heijn.

image

Drink smakelijk!

2 thoughts on “Review Starbucks Coffee

Geef een reactie

