DIY kwasten schoon maken

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een DIY voor jullie. Ik laat jullie namelijk zien hoe je je make-up kwasten schoon kan maken. Ik heb dit op mijn vorige blog ook al gedaan, maar ik doe het hier weer opnieuw zodat jullie niet hoeven te zoeken ;).

Het klinkt misschien erg stom, maar dat is het zeker niet. Het is erg belangrijk, want als je je kwasten in van alles dept komen alle kleuren door elkaar. Bovendien is het erg onhygiënisch. Maar niet iedereen weet hoe je dat moet doen. Dat ga ik nu laten zien.

Stap 1: Pak een kom en vul het met lauw water.

Stap 2: Doe er een beetje babyshampoo in.

Stap 3: Roer het door met je hand om de babyshampoo door het water te verspreiden.

Stap 4: Roer je kwasten door het water. Nu worden ze gereinigd.

Stap 5: Droog je kwast voorzichtig af met een handdoek, als je dit hard doet trek je er misschien haren uit.

Afbeelding

Dit was de DIY, ik hoop dat jullie er wat aan hebben! X

 

2 thoughts on “DIY kwasten schoon maken

Geef een reactie

