Mijn 10 favo foto apps!

Hooi! Vandaag laat ik jullie mijn 10 favo foto apps zien. Als ik ergens veel apps van heb dan is zijn dat wel foto apps. Je kan er foto’s mee maken en bewerken. Ik ben er dol op. Ik heb er een paar die ik echt super vindt, hier komen ze!
1.Candy Camera. Hier kun je foto’s mee maken en bewerken met super leuke effecten. Mijn lievelings effecten zijn Limonade en KoekjesenRoom. Een zachte en een fel zwart-witte kleur. Gratis beschikbaar in de PlayStore.
2.Photofy. Je lunt hier foto’s mee bewerken. Wat ik het leukste vindt aan deze app is dat je er hele leuke teksten bij kunt zetten. Er zitten ook effecten en stickers op. Gratis beschikbaar in de PlayStore.
3. Mega Photo. Hier kun je foto’s mee maken met hele leuke effecten. Niet alleen prachtige kleuren maar ook nog een grappige effecten. Bijvoorbeeld je eigen hoofd in de Mona Lisa. Gratis beschikbaar in de PlayStore en AppStore, maar voor Iphone zijn er wel meer effecten.
4.A beautyfull mess. Hiermee kun je foto’s bewerken door middel van stickers, teksten en effecten. Kost ongeveer 1,-. Beschikbaar in dr Appstore en de Playstore.
5.Pixlr Exress. Hiermee kun je foto’s bewerken en collages maken. In een collage passen maximaal 10 foto’s. Gratis beschikbaar in de PlayStore.
6.PicsArt. Hiermee kun je foto’s maken, bewerken en collages maken. Bij het bewerken kun je effecten, stickers, tekstwolkjes, tekst en foto’s erop plakken. Een echte aanrader! Gratis beschikbaar in de PlayStore.
7.Cameringo Demo. Hiermee kun je foto’s maken en bewerken met effecten. Gratis beschikbaar in de PlayStore.
8.PicCollage. Hiermee kun je collages maken. Een hele leuke app. Gratis in de App- en Playstore.
9.Avairy. Een leuke foto bewerking app. Met mooie effecten, stickers en je kunt er tekst overheen schrijven. Gratis in de PlayStore.
10.Instagram. Die heb je waarschijnlijk al maar ik ga er toch nog wat over vertellen :). Het is een leuke en verslavende social media waar je foto’s op kunt plaatsen. Daar zitten ook een paar mooie effecten op. Je kunt er ook video’s op zetten, maar wel met een bepaalde korte tijd. Ook daar kun je een effect op zetten. Je kan er ook mensen volgen en mensen kunnen jou volgen. Ik heb ook Instagram, en ik heet @greetz_from_daantjuh. Dit is wel mijn persoonlijke account.
image

Dit waren ze! Doei xxx

2 thoughts on “Mijn 10 favo foto apps!

Geef een reactie

