Late shoplog

Hey iedereen! Ja dat is dus de late shoplog waar ik het in de vorige mededeling over had.
Ik vindt het super jammer dat ik het filmpje er niet op kon plaatsen. Toch wil ik het aan jullie laten zien dus hier komt het!
Het zijn maar 3 dingen waar ik toch ook wel blij mee ben:
-Een notitie boekje van de Hema met een aqua kleurtje. Hij heeft ook een handige ringband. Hij kostte 1,50.

image

-Een armbandje met mintgroene kleiren en het Infinity (schrijf ik het goed?) teken. Voor 2,- bij This is It (Intertoys afdeling).

image

-Een pakketje met 4 bodybutters, met de geuren vanille, kokosnoot, aloe vera en mango. Zoals jullie zijn ligt de mango er niet bij, dat komt omdat ik die aan mijn moeder heb gegeven. Het pakketje kostte 1,- en die kun je kopen bij de Big Bazar.

image

Dit was alles. Doei xxx

2 thoughts on “Late shoplog

Geef een reactie

