Review Saffron eye shadow pallette roze

Hoi iedereen! Vandaag heb ik weer een review voor jullie over een beautyproduct. Het merk is wel onbekend, het heet Saffron.

image

De buitenkant

Ik vindt het pallette van buiten er spuuglelijk uit zien maar dat is mijn smaak. Het gaat om de binnenkant.
Ik heb het pallette bij de Op=Op shop gekocht, van die goedkope winkels die je in elke stad of dorp wel hebt. Ik kwam het oppeens tegen, en ik keek naar de binnenkant. Wauw! Wat mooi, die moest ik hebben. Voor maar ongeveer 3,-.

image

De binnenkant

De kleuren zijn erg mooi. Het zijn vooral roze tinten, met een highlighter en een bijna rode kleur. Deze palletten hebben helaas geen namen, maar ze hadden ook 2 andere met gele en bruintinten en met groene tinten.

image

Swatches!

De pigmentatie is verrassend goed voor zo’n goedkoop merk. Ook al is roze een moeilijke kleur om mee te werken op je ogen, ik ben er blij mee! Goedkoop, goed gepigmenteerd, ja, ik raad dit pallette zeker aan!

Saffron Eye Shadow pallette is te koop bij Op=Op shops

2 thoughts on “Review Saffron eye shadow pallette roze

Geef een reactie

