Beauty shoplog

Hey ! Vandaag heb ik weer een (kleine) shoplog voor jullie. Het zijn 3 beautyspulletjes, en ik ga het nu laten zien!
Yes! Er is weer een nieuwe speciale collectie van Essence: Cookies&Cream. Een superzoete collectie met dingen die naar koekjes ruiken, heerlijk!

image

Ik heb van deze collectie 2 dingen gekocht:
-Een handcrème. Die naar koekjes ruikt! Echt geweldig. En die verpakking ziet er ook nog eens supercute uit. Met cakejes, slagroom, koekjes en macarons. Krijgen jullie ook honger? Hij kostte 2,-.
-Een lipgloss en zelfs die ruikt ook naar koekjes. Het is een schattige zacht roze kleur: 01 Macaron, c’est bon!. Wat een leuke naam! Deze kostte ook 2,-.
Dat waren de Cookies&Cream dingen die ik had gekocht. Essence is te koop bij Kruidvat.
Ik heb nog 1 ding:
-Een gelliner van de Hema. Hij heeft een goed dun kwastje en een zwarte kleur.  Ik heb hem al gebruikt en hij werkt prima. Voor 4,-.

image

Dat was het. Ik ga er van genieten.
Doei! Xxx

2 thoughts on “Beauty shoplog

Geef een reactie

