(1e!)Primark shoplog

image

Ik was bij de Primark!!!

Heey allemaal!
Vandaag heb ik eindelijk een Primark shoplog voor jullie! Ik ging vandaag voor de eerste keer in mijn leven naar de Primark. En dan ook nog wel de nieuwe in Nijmegen.
Het is een superleuke Primark en het was erg druk. Daarom heb ik ook niet zo heel veel gekocht maar wel wat en ik ben er erg blij mee. Ik heb 3 kledingstukken, 1 accesoire en 1 paar schoenen. Laten we beginnen.

image

Van voren

image

Van achteren

Ik heb een leuk jurkje gekocht met bloemenprint. Hij heeft gouden details op de voorkant en hij valt van voren korter dan achter. Omdat hij doorschijnend is zit eronder nog een soort onderjurk. Erg leuk, maar…
image

Ik vindt hem boven nogal ouderwets lijken. Het kraagje is leuk, maar voor de rest niet echt. Daarom heb ik besloten er T-shirtjes overheen te dragen zodat de onderkant op een rok lijkt. Dat is beter! Het jurkje kostte 12,-.
image

Ik heb ook een leuk shirt gekocht met halflange mouwen met stukjes nepleer erop. Ook bij de kraag zit nepleer. De kleur is bordeauxrood (één van mijn lievelingskleuren). Hij valt iets langer daarom stop ik het in een shortje of een gewone broek. Echt superleuk! Hij kostte 8,-.
image

Als laatste kledingstuk heb ik een pyamabroekje gekocht. Hij is kort met een bloemenprintje en mintgroene randen (de kleur van dit moment!). Lekker voor in de zomer, want dan heb
ik het altijd superheet in bed… Hij kostte maar 5,-.

image

Ik heb ook superleuke teenslippers gekocht. Zwart met een strik en een klein nepzilveren hartje eraan. Kostte 5,-.

image

image

De rugzak past heel goed bij mijn nieuwe bordeauxshirt

En als laatste maar toch mijn favoriet: een rugzak! Ik was op zoek naar zo’n rugzak en vond hem, maar het is wel jammer dat ze hem niet hadden met een printje erop. Ach ja, dit kun je tenminste wel met alles combineren. Hij heeft veel ruimte vanbinnen en hij heeft ook wat zijvakjes, altijd handig. Voor maar 10,-.

Dat was het. Ik had een superdag en ik ben goed geslaagd! Doeii xxx

4 thoughts on “(1e!)Primark shoplog

Geef een reactie

